Kumpa löytäisin oikean tien…

Kumpa löytäisin oikean tien...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.07.2021 klo 21:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2021 klo 21:29

Elämässä tapahtuu hyviä ja huonoja asioita, joiden kanssa on pärjättävä, vaikka ei tekisi mieli. Nyt olen aloittanut autokoulun ja minun pitäisi mennä työhön. Ajattelin soittaa TE-toimistoon ja kysyä onko minulla mahdollisuuksia päästä palkkatuettuun työhön. Jos on voin hakea työpaikkaa jota olen jo harkinnut hakevani. Kelalta odotan päätöstä työhön perehdyttämisestä, mutta en taida jäädä odottamaan sen päätöksen syntyä. Kuvittelen osaavani hoitaa työhön hakemiseni itse, ilman apua.

Käyttäjä kirjoittanut 22.07.2021 klo 16:58

Hain varmuudenvuoksi vielä kolmanteen alkoon työhön, tiedä vaikka se olisi kiinni siitä moneenko alkon paikkaan hakee työhön.  😂😴/ 😂😪

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2021 klo 18:16

Kokeiletko sinäkin voimiesi rajoja? Mun kävi vähän köpelösti, jouduin perumaan koko sijaisuuden ja nyt nöyränä jos vielä kutsu satunnaisesti käy... vaan yksittäisiä keikkoja, tällä iällä ei enää tartte revitellä....😅 puhuin vaan itteni puolesta... saa nähdä kuin sun käy

yläfemma ja peukku!

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2021 klo 20:45

Ei ole yhtään hauskaa, kun pitää antaa joidenkuiden muiden tehdä niin kun he ovat ajatelleet tekevänsä.  😫  Eikä voi saada heitä tekemään vähän toisella tavalla.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2021 klo 21:08

En perustanut firmaa, vaikka hain työhön. 😁😫

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2021 klo 20:44

Niin, joskus kyllä tuntuu että joku sais tehdä jonku ideafirman, kun monta pulmaa odottaa ratkaisua....😁😀

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2021 klo 05:34

En sitten mennyt firmaan työhön itse ollenkaan  😀 Menin vain  😂  lääkärille!

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2021 klo 07:59

Muistoissani menin Helsingistä Espooseen tuota kautta, nykyään menen toista tietä! 😂

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2021 klo 08:32

Saisinko itkeä ja nauraa vai olisiko se nauraa ja itkeä?😂

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2021 klo 09:42

Miten hyvin osutkaan osumillas Pikemiten! Sama vene sama satama yksineläjien? työssäkäyvien työttömien yrittäjien stressaantuneiden!😙

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2021 klo 18:58

Rakas ystävä, minun elämäni suurin stressi on koettu ja kärsitty, olikohan se juuri yksinhuoltajien takia. Olen uppoutunut itsetutkiskeluun ja tulevaisuus nayttää itsetuntemukseni puutteilta ja nöyrältä hyväksymiseltä. Rakentelen osittain epätodellista itsetuntemustani omaa tahtiani.  👻😂😴👻😫👻

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2021 klo 13:31

Sateista ja tuulista päivää. Olen taas paremmalla puolella. 😁😴 Kovin väsynyt mutta tyyni!

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2021 klo 10:56

Se onnea taitaa olla 👍

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2021 klo 13:22

Rahat lopussa pankkitilillä ja seuraava eläkepäivä 4. päivä...😂...ihan hyvä olo.

Kävin KELA´ssa asioimassa, ja vein lääkärintodistuksen liitteeksi Kuntoutus-hakemukseeni, joka tulee käsittelyyn 10.9.2021

Olen huomannut ettei minun asiani saisi määrittää muiden henkilöiden keskittymiskykyä, koska niillä on keskittymiskykyä heikentävä vaikutus...😁...kaunis ilma tänään, vähän sateista ja tuulista.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2021 klo 11:26

Eilen illalla oli kaunis paiste. Kun oisi jaksanut lähteä kauemmas käymään, ihan tällä pihalla vaan.olin, osaksi istuin kuistilla ja hengitin raikasta ulkoilmaa.😎🙃😴

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2021 klo 10:02

Tänään aurinko paistaa. Minulla on psyk.pol.lla sh´n aika klo. 12.

Lainasin ystävältäni 50€ rahaa, kuin omat rahat loppuivat, piti tulla tänään pankkitililleni.

Nyt olen hämärästi tietoinen kaikesta mitä ympärilläni tapahtuu, ja mihin voin luottaa.