Klassinen musiikki hengenpelastajana.

Klassinen musiikki hengenpelastajana.

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 20.08.2018 klo 20:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 20.08.2018 klo 20:33

Haluaisin avata keskustelun klassisesta musiikista. Nimittäin uskon että se voi pelastaa monia henkiä, enkä nyt vitsaile. Se saa aivoihin sellaisen selittämättömän tilan tai en tiedä onko se aivoissa vaan jopa sielussa. Se on pelastanut mun hengen monta kertaa. Kun on ollut erittäin synkät ajatukset, niin olen pistänyt klassista stereoista ja olen saanut edes vähän balsamia haavoille. Voin sanoa että se voi oikeasti olla teille jokaiselle eduksi jos vain ryhdytte sitä kuuntelemaan. Mielessänne saattaa välähtää taivas. Enkä nyt laske leikkiä. Olen iloinen jos saan jonkun täällä kiinnostumaan klassisesta musiikista, se on oikeasti tärkeää…

Hyviä kuuntelu hetkiä!🙂

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2020 klo 15:39

https://www.youtube.com/watch?v=Les39aIKbzE

...aika lyhyt, Mahleria (Adagietto Symphony 5) * Karajan

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 01.10.2020 klo 20:28

Otan musiikin aika vakavasti. Miettii klassistakin teosta, kuinka säveltäjä on antanut kaikkensa sitä tehdessä.

Minusta musiikki tulisi ottaa vakavasti. Sillä musiikissa piilee suuri elämän voima.

Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 03.10.2020 klo 17:27

Moi

Miltä tää kuulostaa? Ei ihan Klassista...

https://youtu.be/SrZYP8SzlN8

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 03.10.2020 klo 19:58

Ihan hyvältä. Melkein klassista.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 12.11.2020 klo 16:23

Kyllä klassinen musiikki on niin hieno asia, että ei voi muuta kuin olla kiitollinen siitä. Se on tuonut aivan uuden ulottuvuuden elämään. Se on pyhä asia. 🙂

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: Lisää tekstiä
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.12.2020 klo 13:38

Musiikki todella auttaa selviämään seuraavaan päivään. 🙂 Luulen että musiikki on yksi ihmiselämän tärkeimmistä asioista. Se todella antaa voimaa. Sillä on todellakin merkitystä...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.02.2021 klo 20:26

Olen huomannut että musiikki on yksi niistä harvoista asioista mikä pystyy käsittelemään elämän metafyysistä puolta. Aivan kuin musiikki kurottaisi johonkin toiseen maailmaan. Joka on tämän maailman ulkopuolella. Sellainen fiilis tullut joistakin teoksista. 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2021 klo 08:38

Jos olet sattunut katsomaan Teemalta sarjaa Kapellimestari, onko se inspiroinut sinua kuuntelemaan muutakin klassista? Tuo sarja tulee huomenna la 3 ekaa osaa uusintana.