Jaksanko vielä? Miksi pitäisi?

Jaksanko vielä? Miksi pitäisi?

Käyttäjä Eieiei aloittanut aikaan 14.11.2021 klo 18:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 14.11.2021 klo 18:33

En tiedä miten aloittaa tämä monologiketju. Olkoon se henkilökohtainen masennuspäiväkirjani, jos vaikka joku kirjoittaisi ystävällisen neuvon tai lohdutuksen sanan. En tiedä, jaksanko kirjoittaa tätä ketjua mutta katsotaan. Elämässäni on niin paljon vastoinkäymisiä, etten jaksa kirjoittaa niistä. Sittenkään ne eivät ole mitään verrattuna niihin ihmiskohtaloihin, joita olen lukenut joistakin ketjuista ja mitä olen nähnyt elämäni varrella. Minä alan pikkuhiljaa luovuttamaan, en jaksa elää enkä ajatella. Dissosiaatio… kaikki limittyy ja katoaa. Enää edes ei tule niitä fiiliksiä joissa kaikki loksahti paikoilleen ja masennus syntyi äärimmäisestä tietoisuuden kokemisesta. Yksinäisyys, täysi yksinäisyys, hylätyksi tuleminen, sivullisuus, toiseus, merkityksettömyys. Edes lääkärit ei välitä. Näitä minun sanojani vastaavia viestejä lienee Tukinetin keskustelut täynnä. Minulla vaan ei ole voimia kirjoittaa, en jaksa sanoa… Jaksoin kirjoittaa edes näin paljon. 

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2022 klo 14:29

Hyvää itsenäisyyspäivää Eieiei.Koeta jaksaa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.12.2022 klo 16:24

Hei Eieiei. Mitä sinulle kuuluu? Mitä teet jouluna?

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 10.12.2022 klo 23:42

Ei mitään uutta. En vietä joulua oikeastaan lainkaan. Menen äitini luo. Tuntuu että aikani on loppumassa. Olo on semmoinen. Hirveän ahdistunut.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 4 kuukautta sitten. Syy: lisäys
Käyttäjä soroppi kirjoittanut 11.12.2022 klo 12:17

Kurja kuulla että olosi on/oli hirveän ahdistunut! Mistä tunne aikasi loppumisesta tulee?

En nyt muista oletko jo jotain siitä kertonutkin, mutta minua kiinnostaisi kuulla millaiset välit sinulla on äitisi kanssa. Jos haluat kertoa?

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2022 klo 13:30

Hei Eieiei. Onko olotilasi muuttunut yhtään?

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 14.12.2022 klo 21:55

Ei. Päällisin puolin olen kait ok mutta en todellisuudessa. Jokunen vuosi sitten eräs ihminen teki myös saman virhepäätelmän, ja hänen nyt sentään kuuluisi huomata suru ihmisten kasvoilla

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.12.2022 klo 20:30

moi. miten voit tänään? mikä on olotilasi?

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 18.12.2022 klo 18:39

Miten voit, Eieiei?

Sanoit meneväsi jouluna äitisi luo. Minäkin menen, käymään. Siitä tulee varmaan aika kauheaa. Menen silti. Viime vuonna olin yksin kotona jouluna. Se oli melko rauhallista.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 21.12.2022 klo 20:27

Kiitos teille kaikille. En voi paremmin. Surullinen. Kunpa kuolisin pois. Peseydyin, kissa nyt vieressä hyrräämässä sängyssä. Tyhjä merkityksetön olo. Kaipaan unten maille siellä sentää tulee vastaan joku ihminen vaikka se olisi ahdistavaakin, tai pelottava vihainen ihminen. Lukukausi päättyy, teatteri taukoaa mutta pelkään lomaa.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 22.12.2022 klo 20:01

Kissallesi sinulla on ainakin väliä! Olen kuullut että kissat kehräävät tyytyväisyyden lisäksi myös silloin kun ovat haavoittuneita. Jokin siinä aktivoi sellaisia välittäjäaineita jotka liittyvät kivun lievittymiseen tai edistävät paranemista. Ehkä se tajuaa jollakin tasolla että olet haavoittunut/voit huonosti, ja yrittää auttaa sinua, oman laumansa jäsentä.

Joka tapauksessa, niin hyvää joulua kuin mahdollista!

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2022 klo 14:28

Hyvää joulua Eieiei.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 23.12.2022 klo 18:27

Hyvää joulua ja jaksamista teille kaikille. En nyt muista kaikkien nimimerkkejä, mutta kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2022 klo 17:15

Hei Eieiei. Milloin kotiudut reissusta? Minun täytyy sanoa että minulla on ikävä kommenttejasi.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 26.12.2022 klo 22:09

Kiitos. Valitettavasti olen sekaisin. En pysty ajattelemaan ja olemaan. En tiedä mitä tapahtuu.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 26.12.2022 klo 22:26

Ainoa ulospääsy tästä...