jaksaako vielä sinnitellä

jaksaako vielä sinnitellä

Käyttäjä kiisu64 aloittanut aikaan 12.03.2014 klo 13:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kiisu64 kirjoittanut 12.03.2014 klo 13:52

Tuntuu turhauttavalta,kaikki romahti kelan päätöksen myötä.Sairaslomalla yli viisi kuukautta sitten otin lopputilin en voinnut palata koska hoidettava käytti laittomia päihteitä jatkoinsairaslomaa ,hyvä kun pääsen kävelemään kunnolla.3kk meni kankkulan kaivoon kelan mielestä voi tehdä avustaja töitä.ei rahaa laskut maksamatta,puoliso marisee koska saan rahaa.Parisuhde ihan katkolla.Helpolla pääsisi jos vetäisi purkin pillereitä naamaan,ei tarvitsi tapella kelan kanssa,saisi levätä rauhassa.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 12.03.2014 klo 15:14

Tiedän, että Kelan kanssa tappelu voi tehdä elämästä todella vaikeaa. Joskus tekevät älyttömiä ja epäreiluja päätöksiä. Anteeksi vain, en ymmärtänyt, että kuka "hoidettava" siis käytti laittomia päihteitä? Tarkoititko, että sinä olet ollut avustajana tällaiselle henkilölle vai? Eihän se minulle kuulu, mutta onko sinulla jokin sairaus, ettet pysty kävelemään? Etkö saa sossustakaan rahaa? Tiedän myös miltä tuntuu ajatus, että olisi helpompi päättää päivänsä, kuin tapella tämän maailman kanssa. Usein kuitenkin tilanteisiin tulee aina jotain sellaisia muutoksia, että pahimmat itsetuhoajatukset menevät jonnekin takavasemmalle. Ei kuitenkaan ole helppoa selvitä juuri sillä hetkellä, kun kaikki kaatuu niskaan, kuten sinulla ilmeisesti nyt.

Hienoa, että olet kirjoittanut tänne ja kertonut tilanteestasi. Jos jaksat niin kirjoittele lisää, minä ainakin luen.

Tsemppiä🙂👍

Käyttäjä kiisu64 kirjoittanut 12.03.2014 klo 15:55

Autiotalon Kuunvalo kirjoitti 12.3.2014 15:14

Tiedän, että Kelan kanssa tappelu voi tehdä elämästä todella vaikeaa. Joskus tekevät älyttömiä ja epäreiluja päätöksiä. Anteeksi vain, en ymmärtänyt, että kuka "hoidettava" siis käytti laittomia päihteitä? Tarkoititko, että sinä olet ollut avustajana tällaiselle henkilölle vai? Eihän se minulle kuulu, mutta onko sinulla jokin sairaus, ettet pysty kävelemään? Etkö saa sossustakaan rahaa? Tiedän myös miltä tuntuu ajatus, että olisi helpompi päättää päivänsä, kuin tapella tämän maailman kanssa. Usein kuitenkin tilanteisiin tulee aina jotain sellaisia muutoksia, että pahimmat itsetuhoajatukset menevät jonnekin takavasemmalle. Ei kuitenkaan ole helppoa selvitä juuri sillä hetkellä, kun kaikki kaatuu niskaan, kuten sinulla ilmeisesti nyt.

Hienoa, että olet kirjoittanut tänne ja kertonut tilanteestasi. Jos jaksat niin kirjoittele lisää, minä ainakin luen.

Tsemppiä🙂👍

KIITOS ,avustettava käyttää,selkä on vaivannut jo 8kk eikä tunnu millään parantuvan,polttelee ja säteilee jalkaan,On kuvattu ja muuta sellaista.