Haaste liikkumaan

Haaste liikkumaan

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 02.09.2012 klo 07:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 02.09.2012 klo 07:14

Syksyllä aloitetaan yleensä kaikkee kivaa ja uutta, siksi aattelin haastaa teitä liikkumaan. Tähän voisi merkitä ihan pienetkin liikkumiset, myös hyötyliikunnan kuten lehtien haravoinnin.

Itse olen lähösä kattomaan onko puolukat kypsiä. Kävelen n neljä tuntia mutta sinä aikana lepäilen laavulla ja syön eväitä.

Käyttäjä Nano kirjoittanut 03.09.2012 klo 09:14

Minä intouduin eilen illalla pitkästä aikaa pienen kuntopiirin tekoon kotioloissa. Parhaiten liikunta sopii impulsiivina sykäyksinä nyt elämään. Kaikki aikataulutetut jumpat tai lenkit alkavat ahdistaa, kun ei koskaan tiedä millainen päivä juuri silloin on.

Joku päivä lähden vielä lenkille, sen olen päättänyt 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 03.09.2012 klo 10:09

Kuntosalilla käyntiä yritän pitää yllä. Viime aikoina käynnit ovat jääneet yhteen kertaan viikossa, mutta yritän nyt käydä pari kertaa viikossa. Lisäksi olen miettinyt, ilmoittaudunko kansalaisopiston kuntopiiriin - ilmoittautumisaikaa olisi vielä pari päivää.

Käyttäjä pystyynkuollut1 kirjoittanut 03.09.2012 klo 15:43

Oon pitkästä aikaan menossa zumbaan tänään. Jänskättää mennä - muakin on ahdistanut monet jumpat viime vuosina. Kävin hakemassa motivaatiota ostamalla kunnolliset urheiluliivit ja jumppapaidan. Saapa nähdä millaiset fiilikset on jumpan jälkeen 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 03.09.2012 klo 20:05

Onnea sumpaan.
Kuntopiirit ovat hauskoja, varsinkin itse keksimät. En tiedä pärjäisinkö ryhmässä.

Aamulla pyöräilin bussipysäkille, sitten iltapäivällä äitini tuli koirien kanssa vastaan ja annoin sille pyörän ja kävelin mettän halki koirien kanssa kotiin.
Nyt, kun käy töissä, niin pitää oikein miettiä miten ehtiin liikkuakin. Onneksi välillä töissäkin joudun kuljaileen metsässä pitkiä matkoja.

Käyttäjä pystyynkuollut1 kirjoittanut 05.09.2012 klo 11:12

Zumbailu meni hyvin ja nyt jopa odotan ens maanantaita, että pääsee taas rehkimään. Hyvä olo oli vielä seuraavanakin aamuna jäljellä.

Onkin melkein kadehdittavaa, kun saat kävellä metsässä pitkiä matkoja , maanvaiva 😉

Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2012 klo 12:57

Mitenkäs meinaat liikkua tässä välillä vai ootteletko vain maanantaita?

Mie taas kahehdin niitä jotka saavat vaan hypätä metroon tai lähijunaan ja mennä töihin.
Tänään on etätyöpäivä mutta piti käydä porotilalla kuitenkin, ensin mönkijällä ja sitten kävelin pari tuntia.
Tänään on pakko venytellä kunnolla, käytän sellaista kuminauhaa apuna.

Käyttäjä pystyynkuollut1 kirjoittanut 06.09.2012 klo 11:22

Mulle tuo kertaviikkoinenkin zumba on jo aika paljon, kun en ole kovin paljoo liikkunu viime vuosina. Paitsi koirien kans liikuin paljon, mistä varmaan huomaamatta tuli liikuntaa. Enää ei ole koiria (muutakuin satunnaisesti hoitokoiria).

Eilen tuli liikuttua bussin perässä, kun en löytänyt lähintä bussipysäkkiä. Luulin tietäväni sen paikan, mutta väärässä olin... Kävelin ensin puolisen tuntia bussille. Sit kävelin vielä toiset puoli tuntia Helsingin keskustassa. Kevyttä liikuntaa tuli myös kuorossa, vaikka voi kuulostaa oudolta, et kuorossa vois saada liikuntaa. Meillä tosiaan heilutaan ja venytellään aluksi ennenkuin aloitetaan laulaminen.

Nyt tässä mietin, et lähtisinkö uimaan. Nyt päivällä siellä ei ehkä ois paljoo porukkaa, niin ois mukavampi mennä
🙂

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2012 klo 18:18

Kyllä ymmärsin, että oli kova juttu tuo zumpassa käynti ja aivan hyvin sen jälkeen voi päiviä levätä.
Minulla on helppo liikkua, kun olen luonnossa heti ovelta.
Uimassa voin käydä joessa vaikka nyt vesi on suht kylmää.
Menitkö uimaan?

Tänään oli sitä tavallista työmatka liikuntaa ja lisäksi jumppasin jonkun aikaa kahvakuulalla.
Ja hyppäsin ruutua ja vitsihyppelyä siskontytön kaa. Siis sitä, että on kuminauha ja toisessa päässä joku ja toinen pää sidottiin puuhun ja hypeltiin kaikenlaisia kuvioita.

Käyttäjä pystyynkuollut1 kirjoittanut 07.09.2012 klo 16:48

Vitsihyppelystä en ole ennen kuullutkaan 🙂 Varmaan ihan hauskaa. Muutenkin aika paljon sulla liikuntaa tulee päivän mittaan.

Kävin kuin kävinkin uimassa hallissa eilen. Oli ihan mukava kokemus, vaikka en hulluna uinukaan päästä päähän. Ensin menin "hitaiden puolelle" ja totesin, että todella hidasta touhua... siellä eläkeläismummot seisoivat paikoillaan ja höpöttelivät keskenään. Siirryin sit toiselle radalle ja siel oli parempi mennä. Vesijuoksua mennä viipotin vesijuoksukengillä.

Tänään oon pitäny lepopäivää 😎

Käyttäjä kirjoittanut 07.09.2012 klo 18:10

Hienoa kun menit uimaan.

Mullakin on lähes vapaapäivä , kun pääsin veljen kyydillä kotiin.
Mutta kävin siskonlasten kaa keppihevoskurssilla ja rakensimme hevoset ja niillä kopottelimme puoli tuntia. Yllättävän raskasta.

Huomenna olen kutsunut työporukan sieneen ja samalla käymme yhden tunturin päällä, kun he tarvivat oppaan ja mie olen sopiva.
Sunnuntaina aika varmasti lepäilen, jos en lähe puolukkaan.

Käyttäjä pystyynkuollut1 kirjoittanut 08.09.2012 klo 18:14

Voi,ku kuulostaa ihanalta tunturi ja sienet.

Mä olen tänään arkisesti imuroinut, jonka lasken hyötyliikuntaan. Oon muutenki tyytyväinen, kun sain itsestäni irti ja siivosin. Lisäksi kävin pienellä kävelyllä.

Huomenna sunnuntaina on tiedossa kävelyä Suomenlinnassa, jos vaan sää sallii.

Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2012 klo 09:48

Kyllä minusta Suomenlinnassa kävely on lähes yhtä hienoa kun tunturin valloitus. Siitä onkin vuosia kun siellä olen käynnyt, lapsena kävin usein ja olimme koko päivän.

Kyllä mie taidan lähteä lähimetsään puolukkaan kuitenkin.