EN JAKSA ENÄÄ!!!!

EN JAKSA ENÄÄ!!!!

Käyttäjä memmu83 aloittanut aikaan 12.09.2012 klo 00:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä memmu83 kirjoittanut 12.09.2012 klo 00:52

Millään ei ole enää väliä. Tietäisinpä vain miten lähtisin niin ettei muut kärsisi.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 12.09.2012 klo 10:04

Voi miten tuttu tunne. Lähteminen ei kuitenkaan ratkaisisi mitään. Monen ihmisen sydämeen jäisi kipeä kaipuu. Minä monesti vastaavassa tilanteessa pähkäilen, olisiko aika mennä psykiatriseen päivystykseen ja sairaalaan. Pitkään sitä yleensä jahkailen, mutta kun lopulta päätän mennä, se onkin suuri helpotus. Kun pääsee sairaalaan sisään ja saa siellä sängyn ja oman paikan, niin helpotus on yleensä suuri. Tietää, ettei tarvitse enää taistella vaan saa levätä ja olla ja muut hoitavat. Keskusteluapua ja lääkettä saa tarvittaessa ja saa kerätä voimia.

Jaksaisitko kertoa vähän lisää ja tarkemmin, mistä on kyse? Meitä on muitakin, jotka välillä eivät jaksa enää (hassua, että luokittelen juuri tällä hetkellä itseni paremmin voiviin, vaikka on vasta kolmas parempi päivä menossa, vielä viime viikolla olin aivan valmis lähtemään sairaalaan ja voimakkaat itsetuhoajatukset). Olet ilmeisesti nyt kuopan pohjalla ja sieltä pääsee kyllä pois aikanaan. Vaikka sitä on aina siellä pohjalla ihan mahdoton uskoa. Mutta niin se vain on. Minä olen ollut siellä alhossa jo niin monta kertaa ja aina kuin ihmeen kaupalla jossain vaiheessa lähtenyt hiljalleen kipuamaan taas vähän helpompaan vaiheeseen pois sieltä pohjalta. Toivottavasti helpottaa sulla pian.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 13.09.2012 klo 00:58

Voi pikkuinen! Minäkin olen ajatellut noin monta kertaa. Mutta älä lähde pois! ☹️

Tuntuu pahalta, kun en voi halata sinua täältä ruudun takaa. Kunpa voisin.

Avuton olo, haluaisin niin kovasti tehdä jotain hyväksesi. Mutta kun en minä oikeastaan itsekään tiedä, miten tätä elämää tulisi elää... 😞

Älä lähde, olet ihana! ☺️❤️☺️