Elää

Elää

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 30.08.2017 klo 13:37 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 30.08.2017 klo 13:37

Olen kuullut kristuksen huudon. Olen kuullut vatsani kurinan. Olen heittäytynyt ikuisuuden virtaan. Olen itkenyt yöllä. Hymyillyt päivällä. Olen kantanut ristiä. Olen katunut syntejäni. Olen rukoillut isää. Olen pyytänyt pyhää pietaria päästämään sisään. Olen soittanut tuskaani. Olen juonut iloon. Olen ollut allapäin. Olen kaatuillut ja kompuroinut. Mutta ennen kaikkea: olen elänyt.

Että tämmöstä. 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.10.2017 klo 08:26

Olen yö päivän vaatteissa. Iloitkoon ne jotka pystyvät. Minä kärsin. Via dolorosa. Kuuntelen maailman valitusta ja uppoudun sen virran vietäväksi. Pieni elämäni tässä maailmankaikkeudessa on vain tähdenlento. Muurahaisten yhdyskunta tämä on. Jokaisella hommansa. Syksy, tuo masennuksen tuoja. Tule luokseni viimein. Ja anna pimeys. Tuo ainoa mitä syys voi tarjota.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.10.2017 klo 19:13

Vittu kun ei jaksais enään elää...☹️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 06.10.2017 klo 18:15

Olin äsken tienristeyksessä. Joko tapan itseni tai sitten alan polttaa tupakkaa? Aloin polttaa. Parempi niin...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 07.10.2017 klo 11:54

😭

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 07.10.2017 klo 12:22

Tuhansien tähtien lailla yritän luoda valoa tähän surulliseen elämään. Kaikki on turhaa, mutta silti täytyy yrittää. Täytyy olla yli-ihminen. Vain toinen ihminen voi toisen pelastaa. JOs näin ei käy sulaudun yöhön. Kuljen varjon lailla pitkin syksyn pimeitä katuja. Haaveilen elämästä jota en ole vielä elänyt. Haaveilen rakkaudesta. Haaveilen että joskus voisin olla jollekin tärkeä. Toiselle kadotetulle sielulle. Voisin painaa pään päätä vasten. Vain olla. Pimeys tulee, mutta haluaisin olla jollekin aurinko. Tämä kaikki kuulostaa ehkä naurettavalta. Mutta olen mieluummin naurettava, kuin kuollut...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 08.10.2017 klo 11:08

Olet erityinen, et naurettava. 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.10.2017 klo 17:02

Kiitos Soroppi! 🙂

Olen tuhannesti kiitollinen sinulle ja vaikka elämäni kulkee varjojen tietä, näen kuitenkin valon kirkkaana. Se on toivo. Usko, toivo rakkaus. Suurin niistä minulle on toivo. Rakkaus jonossa seuraava.

Sieluni on kipeä ja ruumiini, mutta silti jaksan tanssia elämän valssia. Haluan ennen kaikkea elää: kokea tuskan ja kauneuden. Elämä on loppujen lopuksi hieno asia. Vaikka varjo seuraakin perässä. 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.10.2017 klo 17:05

Tahdon rakastaa elämää, vaikkai piru perisi. Haluan syleilllä auringon langettamia säteitä. Noita säteitä jotka pian ovat muisto vain. Haluan kiittää Jumalaa: Kiitos tästä silmän räpäyksestä jota elämäksi kutsutaan. Loppujen lopuksi olen kiitollinen...🙂🌻

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.10.2017 klo 18:52

Tuntuu että tarvisin naisen elämääni. Sitten kaikki olis varmaan hyvin..?

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.10.2017 klo 16:27

Minkä takia tän elämän pitää olla näin vaikeeta? En halua olla yksin enkä halua olla porukassa. Haluan välillä kuolla, mutta toisaalta haluaisin vaan nauttia elämästä.

Haluan lukkiutua kotiini, mutta samalla haluan elää aktiivista elämää.

Onko muilla samanlaista?

Haluaisin löytää jonkun tarkoituksen olemassa ololle, enkä pitää näin turhana koko elämää...☹️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.10.2017 klo 16:30

Sitten vielä se että haluaisin vaan maata... Voimat on välillä niin loppu. 😭

Voi kun elämä olis vähän helpompaa...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.10.2017 klo 16:32

Olen jotenkin niin jumissa, mutta itsemurhaa en halua tehdä vaikka se kummitteleekin mielessä.😭

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.10.2017 klo 17:01

Tuntuu siltä että on kaksi vaihtoehtoa joko elää täyttä elämää tai sitten lopettaa tää kärsimys...

Käyttäjä Sakira kirjoittanut 14.10.2017 klo 10:45

Mulla on kanssa itsetuhoisia ajatuksia, lievempänä kyllä kuin ennen sairaala jaksoa. Mutta ne pahenee iltaa kohden. Illalla meen sitten vaan nukkumaan ja yritän ne ajatukset sivuttaa.

Yksin ollessani kärsin yksinäisyydestä mutta toisten seurassa väsyn nopeasti. Haluaisin kanssa elämää muuallakin kuin vain neljän seinän sisällä mutta välillä siihen ei vaan oo voimia eikä mahdollisuutta.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 15.10.2017 klo 07:03

Runo:

Pohjattoman kaipuun suosta nousen hennoilla perhosen siivillä kohti valoa, jota auringoksi kutsutaan. Vapauteen, stratosfääriin, avaruuden painottomuuteen. Tutkimaan linnunradan ihmeellistä maailmaa. Painovoima heikkenee. Leiun kohti ikuista unta. Kohti kuuta matkaan. Kaikkeuden mysteerit tajunnassa. Mars matkaan. Hengitän raskaasti. Herään...