Auttakaa!

Auttakaa!

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 08.08.2016 klo 22:50 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ropsu90 kirjoittanut 08.08.2016 klo 22:50

Olin viime pe humalassa ja sitten vedin jostain kumman syystä herneet nenään. Otin pyöräilykypäräni menin ulos ja hakkasin sillä mieheni autoa meidän yhteine autohan se on. Mut se on avopuolisoni mummin nimissä josta en tiennyt yhtään mitään.naapurit alkoi huutaa ja tenttaa että kenen auto se on ja mitä helvettii teen huusin että ei kuulu teille kirosanoilla höystettynä. Ne sit soitti poliisit ja saapuivat paikalle.ja kyselit kenen autoo sie romutat sanoin että avopuolisoni auto. Sitte ne teki perus taskujen tarkistuksen ja aloin puhumaan itstuhoisia juttuja. Ne vei mut putkaan itkeä tihrustin ja ne sanoi että autoon ei tullut mitään vahinkoa eikä mitään menny rikki että aamulla sie pääset kotiin. Ne kyseli mun henkilötunnusta mut sanoin että ei oo mukana kysyivät nimeni ja syntynäaikani. Putkassa menin tietysti paniikkiin ja valvoin koko yön. Pelkäsin että pääsenkö aamul pois vai en. Noin klo 9 pääsin sieltä pois sitte ja kyselin kovasti joudunko tästä vankilaan ja nostetaan syyte mut poliisit sanoivat että jos ei oo mitää vaatimuksia mieheni nosta ja sovittiin mieheni kanssa että emme puhu tästä hänen mummoleen kun autolle ei kuinkaan käyny mitää ei särkynyt. Mut silti pelottaa että joudun oikeuteen 😪 vaik kukaa ei oo nostanu syytetä ei ainkaa mun mies voinko joutua oikeuden eteen vaikka ei miehelläni mitää vaatimuksia ole. Pelottaa😭