Aina vain uudestaan alusta…

Aina vain uudestaan alusta...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 27.11.2021 klo 20:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 27.11.2021 klo 20:03

Minunlaiseni ihmisen pitäisi jo tajuta etten voi aloittaa aina vain uudestaan alusta kuin jokin ei taas menekään minun mieleni mukaisesti. Pitäisi kehittyä kärsivällisemmäksi ja suvaitsevammaksi, ja katsoa pitemmälle tulevaisuuteen. Peruin kaikki opintoni, ja en ole edes päässyt lähellekään työtä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2021 klo 10:25

Hyvää joulua Pikemiten 🌲🌟

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2022 klo 10:40

Kiitos kommeteista!

Olen kirjoittanut Bloggia Googlessa! Ei ole tarkoitus vaikuttaa keidenkään muiden elämään, kuin niiden jotka puuttuivat minun elämääni!

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2022 klo 15:42

Hei hyvä sinä! Ihmettelinkin mihin katosit täältä mutta hyvä selitys kun olet löytänyt toisen kanavan jolla purkaa sisimpiä kiemuroita. Eikun onnea matkaan 😀ja paljon inspiraatioita!

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 13.01.2022 klo 09:04

Hyviä vointeja toivon sinulle. 👍🌞

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 2 vuotta, 2 kuukautta sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2022 klo 18:45

Nyt tuli hämähäkki-ja kyykäärmekammo, vaikka muurahaiset tehoavat niihin.

Minulla on englanninkielistä true LOVE musiikkia, joka on kaunista kuunnella,

mutta jota on mahdotonta kuunnella montaa kappaletta, vaikka cdllä on 18 kappaletta molemmissa cdssä, koska motivaatio ja moraali estävät haaveilemisen romanttisista asioista.

Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2022 klo 17:41

Piti saada parempaa ajateltavaa. kuin true LOVE music.

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2022 klo 18:34

Odotan että posti toisi minulle heavyjazz cd´n jonka tilasin.

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2022 klo 20:52

Tänään posti toi minulle heavyjazz cd´n jonka tilasin, mutta en koe musiikkia nyt kuunneltavaksi ja nautittavaksi musiikiksi.

Tilasin myös AA.fi RATKAISU - lehden. Jossa ei käsitellä kuin alkoholismia ja raittiutta, ja päihteettömyyttä. Mitään mielenterveyttä ei käsitellä siinä. Olen ollut vähän huonossa vireessä viime aikoina. En tiedä, enkä ymmärrä, ihan kaikkea mitä minun piti hyväksyä.

Kaikki on niitä alkoholismiin lääkitsemisiä.

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2022 klo 10:42

Tavallisen ihmisen inhimilliset erehdykset, ja muiden osuudesta epäilykseen, kenen syy on kun tämä ei mennytkään näin, vaikka näin olette suunnitelleet tämän menevän.😅😇🤔😣

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2022 klo 21:00

Ihan ei auennut miulle, mitä sanoit tuossa viestissäsi, mutta kuitenkin toivon ja toivotan selkenevää elämäntilannetta siulle. Voimaannuttavaa kevättä 😎👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2022 klo 12:26

Unelmointi on joskus todella vaikeata, kun pitäisi pysytellä todellisuudessa unelmoinnissa. Kuten jos unelmoin siitä etteivät muiden lapset kärsisi siitä,  etten ole valmis luopumaan matkustamisesta ulkomaille, vaikkei ed. men. vanhempani pitänyt tarpeellisena että minä matkustaisin ulkomaille. 😺👻

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2022 klo 17:46

Unelmoin siitä etten ole yksin kotona, ja mitä silloin tapahtuisi. Kuuntelen radiosta rap suomi kanavaa. Ja olen valmis hyväksymään tämän musiikin, vaikka se on ajoittain työlästä, koska musiikki ei ole kovinkaan kohteliasta ja miellyttävää. Hesalaisista musiikki kertoo. Ja joskus se kertoo jostain muusta paikkakunnasta. Ehkä se siitä kuin ei ota asioita niistä syistä pois joista musiikki on jo tehty.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2022 klo 10:35

Liityin taas happy pancake in. Odotan yhteydenottoja, joita toivon saavani ja haluaisin jo vastata. 😂👌

Käyttäjä kirjoittanut 04.02.2022 klo 09:27

Olin eilen lääkärissä ensin terveyskeskuksessa ja sitten sain lähetteen sairaalaan lisätutkimuksiin, kyseessä oli jalkani joka särki. Mitään ei kuitenkaan löydetty ja pääsin kotiin. Sain ohjeen että odotan 6 vk. ja jos kipu ei hellitä käännyn uudestaan terveyskeskuksen puoleen, saadakseni lähetteen lisä tutkimuksiin.

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2022 klo 08:59

Tänään olen päässyt tasapainoon oman päiväkirjani kanssa, en enää ennustele monta päivää etukäteen. On vaikeata kirjoittaa vain vähän päivässä.